14.08.2010

Al Takke Ver Külah

Hiç senin gibi biri olmayı istemedim
Beğendiğim yanların olmuyor değil
Çoğu insanın aksine
İnsan oldukları için seviyorsun insanları
Değerliler gözünde
Parayı yalnızca araç olarak görüyorsun
Buraya kadar iyisin hoşsun
Ardından başlıyor sorunun

Anlaşılmazlıkların kördüğüm
Her kördüğümünde gördüğümde seni
Soluğun amacı para olanların yanında bitiyor
Vücut satın alıyorsun
Ve aynalardan köşe bucak kaçıyorsun
Yetmez gibi
Acıyorsun satılık vücutlara (!)
Utanması gereken onlarken
Yüzü kızaran sen oluyorsun
-Al takke ver külah-
Düğümün bandajları açılıyor zaman zaman
Senden benden iyi görüyor , yeminle
O , zaman zaman zamanları
Sana cicili bicili bir pakette sundukları
Satılık vücutların faturasını
Elhamdülillah öğrenciyim diyerek
Koyuveriyorsun sandalyenin üstüne
Oturmazdan hemen önce

Hiç senin gibi biri olmak istemedim
Doğumunla başlayan bu döngüde
Adının 'Ergin' koyulmasından tut da
Son gerginliğine kadar
Hiç hesapta olmayan bir 'malesef' le
Bizzat bulundum
Ama inan ki hiç ama hiç
Senin gibi biri olmak istemedim
Hele de ' biri ' olmayı
Aklımın ucundan bile geçirmedim !

(06.12.2008)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder